dimecres, 7 de març del 2012

Sessió 8: Comptes de correu electrònic per a Personal Docent

El personal docent de la Generalitat (funcionaris de carrera i funcionaris interins) disposa d'un nou compte de correu electrònic d’ús corporatiu.

Este compte no ha de ser sol·licitat per part del docent sinó que la seua alta es gestiona automàticament des de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació. L’adreça de correu pertany al domini @gva.es i el servidor de correu associat s’administra des de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública.

Per a la utilització d’este compte per part del personal docent, s’ha posat a la seua disposició un servici de webmail específic: https://webmail.docentes.gva.es.

La contrasenya inicial assignada es pot consultar accedint a l’aplicació E-Clau, en la que el docent ha d’identificar-se per mitjà de qualsevol dels 3 mètodes de validació disponibles:

1.- Usuari i Contrasenya: l’utilitzat per a ÍTACA o Gestió d'Incidències.
2.- Usuari i Dades: l’usuari és el NIF del docent i després ha de respondre a dos preguntes de control.

3.- Certificat Digital.

És recomanable el canvi de contrasenya quan el propietari comence a utilitzar el compte.

Pot consultar més informació respecte d’això en el portal web del SAI, en l’apartat "Servicis / Correu Electrònic", així com consultar les noves Instruccions de Servici publicades en http://www.edu.gva.es/ite/es/normativa.htm.

L'aparença del nou compte de correu és la següent

image